Tusen dagar senare

Har aaabsolut ingenting att göra och tänkte använda blogg.se appen som jag nästan inte varit inne på en enda gång. Blogga, som jag var så duktig på förr. Och eftersom ni fortfarande är en klunga som läser den här bloggen kommer ni nog bli glada för det här inlägget (eftersom jag tror mig veta vilka det är, mina närmaste). Känns lite fjantigt att skriva om "detta har hänt sen sist", så detta får bli ett Tack-inlägg.

Klockan är 11 och jag är inne på min 3;dje dag som sjuk. Igår mitt på dagen gick jag, efter att ha varit spysjuk i en dag och en natt, in i stadiet "för sjuk för att göra något, för frisk för att ligga i sängen utan att det blir tråkigt". Fruktansvärt tråkigt, fruktansvärt ledsen, fruktansvärt ensam. Men fick dock se tjusningen med att vara sjuk, som jag helt glömt bort:)

Tack
..för alla söta krya på dig sms från både vänner och chefer, alla som spelat ändlösa wordfeud matcher mot mig, för alla tips på vad jag ska äta och dricka, för alla "orkar du inte se en film då?" "vill du inte åka en sväng i bilen då?" när inte ens mina närmaste vågat vistats i samma rum som mig, för alla roliga pigga upp mms och sms som jag inte ens orkat svara hälften på. Ni är verkligen söta :)
Tack även Alicia för dina 2 hatsms om hur äcklig jag är:)

Ikväll ska jag äntligen låta MammaGab ta mig under sina vingar, ska bli skönt.






Kommentarer
Postat av: Allen

Hahahahaha nu blev jag fnissig. Jag har ingen empati, och du har lärt dig vara tacksam för vad jag än skrver. Kinamat när du är frisk.

2012-03-13 @ 11:32:49
URL: http://svintot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0