Välkommen tillbaka till Farlig Fritid, JÄVLA SKIT !

Hej mina vänner, ni har hittat till mig igen. Även om det inte ser ut så...

Av någon jävligt dum, ogenomtänkt anledning tog jag bort bloggen igår. Idag har jag ångrat mig så jag haft ont i hela kroppen, bloggen höll på att bli mitt livsverk, blott ett år gammal. Har både mejlat och ringt blogg.se för att få tillbaka den i iallafall ett litet tag. Kopiera det viktigaste och försöka flytta över bloggen till en annan plats. Det gick inte, för att bloggen inte blivit hackad utan för att jag själv tagit bort den kan dom inte ge den servicen. Och jag kan mycket väl förstå att dom inte kan återskapa varenda blogg som folk ångrar att dom tar bort. 

Tillslut erbjöd jag dom iallafall pengar för att på något sätt få tillbaka den, det gick dom inte heller med på. Så är det någon, som känner någon, som whatever.. Är det någon som vet hur jag på något sätt får tillbaka min blogg, kosta vad det vill. Pengar, lagar  och dylikt är inte viktigt i det här fallet, allt jag bryr mig om är bloggen.
/despo



Kommentarer
Postat av: ake

Hurraaaa :)

2011-06-23 @ 02:32:57
URL: http://korvpilbage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0