Ska på krogen ikväll

..och jag citerar en annan storbloggare. Kan inte mer än hålla med, HATAR den här sortens krogen-folk.


"Jag hatar jobbiga tjejer, spec som i helgen när jag var ute så står man och försöker beställa nått riktigt jävla starkt i baren (såklart för det är det riktiga män gör) så står det typ 5 tjejer som ska förbli namnlösa men dom är äldre än mej (24) och skriker och vrålar mitt i baren, vem fan gör nått sånt? hade dom vart killar hade dom blivit utkastade direkt, men det är inte det som gör mej så förbannad, det är låtvalet utav alla korkade äckliga fylleramsor man kan köra (tex Bira bira bira bärs bärs bärs och liknande) så väljer dom "WÖÖÖÖÖÖÖÖ ÖÖÖHH ÖÖHHH ÖHHH ÖOOOOHHH ÖÖÖÖOOOOHHH!!!!" om och om igen, tror jag hörde den låten minst 10 gånger sen blir det inte bättre av att varenda jävel ska puttas och knuffas och "bara" komma förbi.
"SCHÄKTA MÄEJ!!! SCHÄKTA SHCÄKTA!!!" hör man hela JÄVLA tiden, mer och mer spills ur min föresten SVINDYRA grogg, men när jag står och ska beställa så kommer dom hela tiden närmare också, för dom behöver mer plats för sitt vilda fäktande med händerna och skrikande och hoppande  så jag nästan trycks ner i knät på Jesper zettergren typ.. som sitter brevid baren. Föresten så står dom och hoppar med stängda ögon också, det är ju jävligt smart
Till slut får jag iaf min beställning och kan slita mej loss från det eviga ringandet i öronen, men man kommer fan inte undan.... går ner på nerevåningen och tro på FAN! att dom står där också på dansgolvet, hur fan hann dom NER?!?!?!?!
går ut och röker, dom är där också, jag skojjar inte. FY FAN!"

Kommentarer
Postat av: ake

word son

2011-10-23 @ 15:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0