alicia har rätt att oroa sig

Innan systembolaget:
Alicia: Alltså jag gillar inte att gå på systemet, jag har varit där TRE gånger den här veckan och det är bara fredag än. Jag köper 2 vinflaskor för att slippa gå hit igen.. och sen kommer det någon jävel hem till mig på förfest som inte har något att dricka, jag vill bara skrika "JAG LOVAR JAG DRACK INTE TVÅ FLASKOR IGÅR" när jag går in där. Sen börjar jag känna igen alkisarna som hänger där också.
På systembolaget:
*Alicia och en personal hälsar på varandra*
- Fyfan vad pinsamt, honom hälsade jag på här i förrgår också..
I kassan
Kassörska: Får jag bara låna din legetimation, jag vet att jag har lånat den förut va? Men det är lika bra att vara nogrann.


Efter det fick jag en ågestfylld "vad-var-det-jag-sa-vi-skulle-aldrig-gått-hit" av alicia och kunde inte sluta fnissa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0