talking sex

Har precis haft ett av mina många asroliga samtal med Gabriella som slutade med att jag låg under täcket och kippade efter luft.


Gabriella: Alltså jag mår så jävla dåligt och känner mig så jäkla äcklig!
Klara: Men Gabriella sluta ligg då..
Gabriella: Men tror du att det är lätt, jag kan ju inte säga nej, INTE TILL EN JÄVEL, INTE NÄR DET GÄLLER NÅGOT!
"Vill du komma hit och röka? Ja - säger jag fast jag egentligen inte vill
Kan du köra mig till karlstad på fredag? Ja - säger jag fast jag egentligen har andra planer
Är du kåt då? Ja för fan - säger jag fast jag ligger och stirrar i taket
Vill du ta satsen i munnen? Ja - säger jag fast jag egentligen vill dö..."



HAHAHAHA sånt här borde dokumenteras och skickas till nästa humoristiska storsatsning på tv4. Gabriella avslutade samtalet med att hon hade läst på aftonhoran om folk som hade sex istället för att skära sig och frågade om jag trodde att hon var en sån. Sedan hade hon inte tid att lyssna på svaret för att hon skulle upp om 4 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0