dagen FUUUUUUUUUUUUUU

Pappa: KLAAARAAA jag åker nu
Klara: *vaknar till* Okej..hejdå (åk, bara åk)
Pappa: Klockan är halv 11 och det är jättefint väder ute, vakna nu och gå ut lite
Klara: Jaa det ska jag göra (Ska jag inte alls. Åk, så jag får somna om)
Pappa: Jag är hemma imorgon någon gång
Klara: Okej (men-för-i-helvete)
Pappa: Kan du ta in madrasserna från hamocken sen?
Klara: ja, det gör jag (ÅÅÅÅÅÅÅÅK innan jag vaknar till för mycket för att somna om)
Pappa: Bra hejdå gumman
Klara: Hejdå (FAJNÖRLYYYYYYYY, godnatt)
Pappa: KLAAAAAARAAAA, KLAAARAAAAA? *ropar nerifrån fönstret*
Klara: MEN VAD ÄR DET?!
Pappa: Jag glömde väskan i hallen, du får springa ner och låsa upp åt mig


Kommentarer
Postat av: ake

Hahahahahha FML!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111

2011-08-27 @ 19:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0