Tänkte berätta om helgen..

..eftersom jag vet att detta kommer bli fruktansvärt roligt att läsa om ett par månader. I helgen söp jag. Kvällen började med att jag och Ronja knackar på hemma hos zerina (för att supa skallen, runka ballen). Efter att ha bankat och ringt på frågar jag Ronja om hon har pratat med Zerina.. VILKET HON INTE HAR. Och Zerina som för bara någon dag sedan förklarade hur jobbigt det är när vi kommer oanmälda och klättrar upp för balkongen. Zerina öppnade i vilket fall och var naken.

Förfesten blev onlygirls, hälften onyktra, hälften nyktra. Det föll sig naturligt att jag tog tag i musiken och spelade min nya favoritlåt "without you" med david guetta i en halvtimma. Efter det fick dom nyktra övertaget och bestämde att vi skulle se stand up med Magnus Betner. Efter två glas till var det svårt att inte tappa tråden och jag kommer på mig själv med att sitta i soffan, med glaset i handen, hakan i bröstet, blicken på tv:n med ett trollfaceleende och tänka på något helt annat.

Sedan blev det Marre, och sedan Berre där jag fick frågan "vad gör du här, du skrev väl på facebook att du inte skulle ut?"  3 gånger. Sedan ramlade jag (trots mitt hyfsat städade sinne), tre trappor rakt ner och fick fasligt ont i foten. TACK OCH LOV var det bara 2 personer som såg detta, en töntig kille och en töntig tjej som jag aldrig sett förut. Dom kollade på mig en bra stund där jag satt på golvet och frågade sedan om det gick bra...då jag snyftande svarar "Nä, det gjorde det inte!" Då gick dom, dom jävla hororna.


Såhär ser mina fötter ut nu. När jag har tråkigt brukar jag först titta på den svullna och tänka att "den här ser ju faktiskt nästan helt normal ut" och sedan titta på den osvullna och skratta länge för att sen ser ut som en anorexiafot.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0