Hittade ett roligt inlägg ibland mina utkast som jag aldrig publicerade

Hittade ett jäkligt roligt inlägg som jag skulle publicerat i lördags eftermiddag. Nu i efterhand kan jag berätta att inget av det här hände. Vi var i karlskoga men det blev jag, anna, anton, seppan, rasmus och Ac.




utkast lördag 22/10
Ikväll har vi planerat karlskoga, får se hur det blir med den saken eller om vi slutar på Bells. Jag, Anna och Pau. Så olika personer,  och när jag ser oss framför mig på en främmande krog ser jag..

* Paulina som har slutat i deeptalk med någon random i en soffa i ett hörn. Med handen på pannan pratar dom om hur det är att studera på universitetet. I bilen på väg hem försöker Pau sedan övertala oss med "Nej, han ville inte alls bara ligga med mig. Han var intressant att prata med och han var verkligen asrolig och smart." Sedan erkänner Paulina att killen faktiskt hade erbjudit henne en sovplats hemma i karlskoga men att hon tackat nej för att han tyvärr inte var hennes typ. Ingen på hela jorden vet vems Paulinas typ är, inte ens hon själv..

*Anna har hamnat på dansgolvet och efter ungefär 50 helvilda danser, dansar hon lugnt med slutna ögon, händerna i brösthöjd och ett leende på läpparna till "every breath you take" och bryr sig inte alls om att försöka söka upp sina borttappade vänninor. Anna springer tillslut, med sin vanliga tur på någon av oss och frågar med sina (tomma, frånvarande, "är det någon hemma") fylleögon om det inte är dags för en drink till. När hon får förklarat för sig att klockan är 10 i 2 och att hon måste hämta sin jacka säger hon tyst och besviket "men va..men nej.."

*Själv känner jag att kvällen börjar bli lite för ospännande för mitt intrycksgiriga sinne. Dövad av alkoholen väljer mellan att
1. Låta någon vid black jack bordet lära mig spela black jack
2. Beställa något jäkligt spännande i baren som jag aldrig druckit förut för att vara lite vild and crazy
3. Eftersom jag inte känner någon i den nya staden bestämmer jag mig för att det är okej att klättra upp på en högtalare eller dylikt





Kommentarer
Postat av: pau

åh. h.e.r.r.e.g.u.d!! Det värsta av allt är fan att det där skulle kunna stämma!! hahaha

2011-10-27 @ 20:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0